Geachte heren / dame,
een vraagje welke vervolgstap ik het beste kan ondernemen.Het probleem is als volgt:
Op 21 juni heb ik bij "CJS CD Keys" een computerspel gekocht, ik koop opzich al jaren spellen via deze website en zeer zelden problemen gehad en als er problemen waren was dit binnen een paar dagen opgelost. Het betreft een website waarbij je alleen digitaal de "CD key" voor een spel ontvangt die je dan vervolgens bij b.v. Steam kan activeren.
Maar goed even terug, 21 juni heb ik dat spel gekocht en de cd key ontvangen, wanneer ik deze bij steam probeerde te activeren kreeg ik echter de melding dat dit cd key al in gebruik was. Kortom ik kan er niks mee, ik heb hierover vervolgens contact opgezocht bij CJS CD Keys en rond 22 juni ze voorzien van het gevraagde bewijs dat het probleem bij de cd key lag. Ik krijg vervolgens het volgende antwoord:
This issue has been reported. The supplier has been provided the info and asked that the problem be investigated and resolved in the quickest possible time.
Please be patient, we will contact you as soon as the supplier responds, although we may simply refund you. Unfortunately, we cannot replace or refund until the supplier has confirmed the issue.
Kortom ze gaan ermee aan de slag ... maar moeten dit eerst met de leverancier controleren / afhandelen. Dat was dus 22 juni.Vervolgens tijd niks gehoord en op 26 juni nog maar eens gevraagd hoe het ervoor staat. Krijg alleen te horen dat het hun spijt en dat ze er nog mee bezig zijn. Vervolgens was ik toch zelf even op vakantie dus niks ondernomen, vorige week (17 juli) nog een mailtje gestuurd kreeg toen het antwoord dat het hun hoogste prioriteit heeft en dat ik spoedig antwoord zou moeten verwachten ... dat was week geleden. Hebben jullie een advies wat ik eventueel nog meer zou kunnen ondernemen aan stappen ? het lijkt mij een geval dat zij wachten op leverancier waar ik als klant in principe niks mee te maken heb ?