BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Niet tevreden klachtafhandeling Luxurybeds

Bijdrage door gebruiker
06-12-2017
3 reacties
Wij hebben in April 2017 Bij Luxury beds In Amsterdam box spring Reina 160 x200 cm gekocht. Deze is in juni 2017 uitgeleverd.
Al binnen 1.5/ 2 maanden kraakt het bed erg en heb gelijk een klacht gestuurd.
Bij deze klacht van de bodem plaat die doorzakt heb ik ook aangegeven dat ik last van kuilvorming had en dat metaal niet goed was afgewerkt.
Dat zou de monteur toen al doorgeven.
Er is een nieuwe onder plaat geleverd en de klacht van kraken was tijdelijk opgelost.
Echter over mijn matras heb ik niets meer gehoord tot dat ik zelf maar weer een email stuurde met de vraag of er al wat bekend is.

Die klacht is in behandeling genomen met de vraag of ik foto,s kon sturen van de klachten
ik heb foto,s gestuurd van matras onder plaat metaal waar de plaat op ligt en ook duidelijk aangegeven dat de afstanden dan de metalen tussen balken niet juist verdeeld is en dat daarom de klachten van kraken en als je op het bed zit bang bent dat je er doorheen zakt alleen maar verergert.
Ik heb aangegeven dat het matras niet meer op de juiste manieren gekeerd kan worden zoals het wel gebruikelijk is bij matrassen.
Ik heb aangegeven dat ik een ander matras wil of eigenlijk gewoon een compleet ander bed omdat ik anders dezelfde klachten weer krijg met de onder plaat en ik daar geen zin meer in heb.

Er is gevraagd of de monteur mocht komen kijken ik vind prima kom maar kijken.
Staat de monteur afgelopen vrijdag met een andere onder plaat voor de deur om die om te ruilen.
Ik heb gezegd dat gaat niet gebeuren er komt gewoon een nieuwe boxspring en deze wordt meegenomen.
Monteur gaat bellen met Luxury beds en gaat daar heel associaal turks praten waar ik niets van snap.
Krijg ik de persoon zelf ook nog aan de lijn en zegt ze de monteur gaat plaat en metalen onderstel bestellen.
Over een nieuw matras werd niet gesproken.
De monteur maakt aantekening daarvan en vraagt of ik ervoor wil tekenen.
ik zeg daar teken ik niet voor ik wil een nieuwe box spring heb dat ook genoteerd en daar heb ik mijn handtekening bij gezet.
Zijn notities heb ik doorgestreept
Heb daarvan gelijk vrijdag mijn beklag gedaan bij Luxury beds klantenservice en ook per mail .
Ik heb toen ook duidelijk aangegeven dat ik van de koop af wil en dat ze het bed retour mogen komen halen en ik mijn geld terug wilt.
IK zou hier gister over worden terug gebeld.
Dit is niet gebeurd dus heb ik zelf gebeld vandaag.
De monteur heeft de klacht aangemaakt en gemeld dat hij 2 nieuwe onder boxen gaat bestellen.
Ik zeg daar ga ik niet mee akkoord mijn matras heeft ook kuilvorming.
Ach zegt de dame aan de lijn de monteur zegt dat die klachten dan gelijk verholpen zijn??
Ik zeg hoe dom kunnen jullie daar nu zijn dat je denkt dat dan de kuilvorming weg is ?
Ik zeg daar ga ik niet mee akkoord ik wil dat mijn bed opgehaald wordt en ik mijn geld terug krijg
De dame zegt we doen wat de monteur zegt en kunt u daar niet mee akkoord gaan dient u maar een klacht in

Nou heb ik dus gelijk gedaan.
Krijg ik de vraag terug van wat voor opmerking is dat nou " hoe dom zijn jullie daar"
Dus gezegd erg dom aangezien jullie denken dat een onder plaat kuilvorming uit een matras kan krijgen

Wat zijn mijn rechten en wie heeft ook ervaring met Luxurybeds
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.