BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Niet geleverd op afgesproken moment

Bijdrage door gebruiker
23-06-2021
8 reacties
enige tijd geleden hebben wij een nieuwe Boxspring besteld en deze zou dinsdag tussen 12.00 uur en 14.00 uur worden geleverd en gemonteerd (leveringsbevestiging ontvangen ma 21-6) Wij moesten uiteraard zorgen dat ons oude bed weg was en dat de monteurs genoeg ruimte hadden om het bed te monteren. Dus bed verwijderd 9en helaas al door iemand naar het stort laten brengen) Bed tot op heden niet geleverd, men kan geen reden opgeven, ze bieden aan het bed te leveren over 10 dagen, maar ook kreeg ik te horen dat het nog in productie moet worden genomen, Hoe kun je dan in Hemelsnaam vervoer en montage plannen??? Op mijn vraag of wij dan (80 en 70 jaar) maar 10 dagen op onze stoel moeten overnachten krijg ik geen bevredigend anrwoord, ze vinden het vervelend maar er is geen oplossing. Ik vroeg hen of ik dan op hun kosten een elektrisch opblaasbaar bed kon kopen zodat we in ieder geval de komende 10 dagen 's nachts ergens op kunnen liggen kreeg ik als antwoord dat ze dat niet zo maar konden doen. Ik ben eigenlijk laaiend, maar waar heb ik recht op. Het is hun fout, ze hadden ook kunnen bellen dat ze het bed niet konden leveren, daar had ik nog begrip voor gehad. Dat ze ons zo in de kou laten zitten vind ik asociaal. weet iemand raad.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.