Bij navraag na mijn retour gaande pakket .
1 bestelling in 2 pakketjes de ander gewoon bezorgd.
Werd mij beweerd dat een artikel niet meer voorradig was en daarom niet opnieuw kon worden verzonden.
Dit klinkt mij heel raar in de oren om de volgende punten.
Product was nog te bestellen in de webshop.
wanneer een pakket retour kwam de inhoud van dit pakket in een distributiecentrum ligt.
Wanneer de vraag gesteld wordt je nog geen bericht hebt gehad van de webshop, dit geeft aan dat de retour daar nog niet is verwerkt.
wanneer je na aandringen nog geen ander antwoord krijgt als geen voorraad. Kan ik maar tot 2 conclusies komen.
Of de webshop vertelt leugens over het wel of niet voorradig zijn.
Of je product is linea recta vanaf de retour in een pakket gestopt voor een andere koper .
De eerste optie vind ik asociaal en bijzonder klantonvriendelijk
Bij de 2e optie komt het volgens mij neer op het verkopen van andermans eigendom, kort gezegd diefstal.
De optie dat mijn pakket nog ergens ligt te wachten om verwerkt te worden neem ik niet mee aangezien mij dit niet wordt aangegeven.
Welke opties heb ik ?
Principieel heb ik op de gang van zaken grote bezwaren en ben/blijf ik van mening dat ik(en ieder ander) niet zo behandelt dient te worden.
Graag reageren met andere ideeën, invalshoeken of opties wat te doen.