BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

My petstore eu

Bijdrage door gebruiker
13-07-2017
15 reacties
Beste lezers,

Graag zoek ik hulp met bepaalde situatie waar ik nu mee zit.

Op maandag 03-07-2017 heb ik een bestelling gedaan bij de webwinkel ->https://www.online-dierenwinkel.eu/ of genaamd (My petstore EU)
Kosten:511,20 + 5,50 verzendkosten DPD. Ik was mijn reader voor mijn bank vergeten mee te nemen en heb ik de bestelling niet afkunnen ronden.
Dinsdag 04-07-2017 kreeg ik een nieuwe betalings verzoek vanuit de webshop.Tijdens het afronding van de website`s betalingssysteem kreeg ik een groene lijn te zien:
De betaling is gelukt. Echter kreeg ik ook een rode lijn te zien met de tekst: Er ging iets mis, probeer het opnieuw.

Ik heb direct met hen contact opgenomen met de mail en ik kreeg om 11:16 een email terug met de tekst":
U heeft de tweede betaalpoging correct afgerond, mvg klantenservice.

Om 12:20 heb ik een mail terug gestuurd met de vraag:
Weet u misschien wanneer de bestelling opgestuurd wordt?

Ik kreeg geen reactie meer terug en toen stuurde ik op 06-07-2017 een email terug met de vraag:
Beste, Wanneer krijg ik een Track en Trace code for mijn bestelling.

Hier kreeg ik een reactie op om 06-07-2016 / 12:38
Beste, zodra uw bestelling verzonding is. De levertijd is 2-5 werkdagen, zie product omschrijving.

Maandag 10-06-2017 om 11:27 schreef ik een nieuwe email:
Bedankt voor uw email,

Als ik het goed begrijp zit ik nu op de 4e werkdag, dan neem ik aan dat morgen de 5e werkdag mijn bestelling geleverd wordt?
Of hoe doen jullie dit precies met jullie 2-5 werkdagen levertijd systeem?

Hier werdt vervolgens op Dinsdag 11-06-2017 gereageerd met het antwoord:
Uw bestelling wordt vandaag verzonden. Mvg klantenservice

De desbetreffende bedrijf verstuurd pakketten met DPD.
DPD stuur in de avond van de versturing een email met een bevestiging dat er de volgende dag geleverd wordt. Dit is niet gebeurt.

Woensdag 12-06-2017 heb ik hen opgebeld en gevraagd naar een track en trace code om de bestelling te controleren voor levering,
dit zal naar mij gestuurd worden zegt de klantenservice. Dit wordt niet gedaan. Vandaag heb ik gebeld om 11:47 voor de zelfde vraag.
Ik zou om 13:00/13:30 een email krijgen met de track en trace code. Om 13:25 heb ik voor de zekerheid opnieuw gebeld en zij bevestigingen dat
ik een email zal krijgen met de track en trace code. Dit wordt tot heden nog steeds niet gedaan...

De petstore is over hun levertijd heen. Er wordt niet gereageerd door hen op mijn vraag voor een track en trace code.
Wat kan ik nu doen? Het gaat om een bestelling van 500+ euro

Met vriendelijke groet
Terry







Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.