BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Moet ik betalen voor een artikel die ik verzonden heb?

Bijdrage door gebruiker
08-11-2021
10 reacties
Hallo iedereen,

Op 17 September 2021 heb ik een bestelling geplaatst op zalando. Dit waren artikelen die ik heb geprobeerd en deze bevielen mij allemaal niet. Dus op 5 oktober 2021 heb ik alle artikelen teruggestuurd. Ik heb voor de zekerheid alle verzendbewijzen goed bewaard. Zalando geeft aan dat één artikel uit de bestelling nooit is aangekomen. Als er op de verzendbewijzen gekeken word, komen de verzonden dozen in gewicht overeen. Namelijk 5.1kg en 5.08kg (de een is gewoon afgerond). Nu heb ik ondertussen een tweede betalingsherinnering gekregen... Wat moet ik doen? (Het gaat om een bedrag van 147,95 euro, dus niet een bepaald klein bedrag). Ivm privacy heb ik de verzendbewijzen niet toegevoegd.

Vriendelijke groet,

Ergün Incirci
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.