Ik zal vast niet de enige zijn maar ik baal van Wehkamp.
Ik ben lang klant. heb met tevredenheid regelmatig besteld maar de laatste tijd maken ze er een zooitje van.
Ik wilde via een incasso opdracht mijn openstaande rekening betalen.
Er stond een bedrag van 347,94.
Ik heb aangegeven dat ze het van mijn rekening kunnen halen per incasso.
Later als ik verder kijk bij mijn bestellingen, kom ik tot een bedrag wat aanzienlijk lager is nl 257,94, als ik mijn bestellingen nareken, klopt dit bedrag.
Ik vraag me toch af hoe waar dit verschil vandaan komt.
Ik stuur een mail naar klantenservice, krijg ik een mail terug.
Klantenservice zegt dat mijn openstaande bedrag 136,80 is. ???
Kortom wéér een ander bedrag.
Heeft wehkamp personeel in dienst dat zelf niet kan rekenen?
Of personeel dat eigenlijk totaal niet bekwaam en geinteresseerd is en niet de moeite neemt alles even na te kijken of het zelf ook niet snappen?
Ik heb nu me voorgenomen om daar nooit meer iets te bestellen maar vraag me toch af of dit vaker gebeurt.
Zijn er meer mensen die dit mee gemaakt hebben en ook maar niet meer bij Wehkamp bestellen?