BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleidt Hallmark klanten?

Bijdrage door gebruiker
03-10-2016
10 reacties
Hallmark communiceert sinds kort op de website: voor 22:00 uur besteld = morgenbezorgd. Dat is op zich waar, maar in de verborgen regels waarNIET naar verwezen wordt, staat dat wanneer er na 19:30 uur besteld wordt, er extra kosten voor de bezorging in rekening worden gebracht (€ 3,95). Mijns inziens zou er in de banner al een * moeten staan met een verwijzing naar de voorwaarden of zou je een melding moeten krijgen wanneer je na 19:30 uur inlogt op de website (let op: ....). Dat ze dat niet doen is volgens mij een marketing trucje omdat mensen toch niet meer zo snel afhaken als ze het hele proces al doorlopen hebben (en dus voor het blok gezet worden wat betreft de € 3,95 verzendkosten). Wat vinden jullie?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.