BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

misleiding door V&D?

Bijdrage door gebruiker
26-05-2009
12 reacties

Wij kregen als 'VIP'-klanten van de V&D een uitnodiging voor hun speciale VIP-koopavond met mooie kortingsstickers.

Je zou volgens de folder korting over evt. korting krijgen.

Nu was mijn favoriete produkt in de aanbieding van '4 voor de prijs van 3'.

Ik daar dus ook de kortingsstickers opgeplakt. Ik dacht: mooi, korting over korting; dat tikt lekker aan!Bij de kassa zeiden ze tot mijn afschuw dat ze alleen óf de setkorting óf de stickerkorting konden geven.

Ook klagen bij de klantenservice had geen zin.

Vorig jaar had men ook een dergelijke actie en toen kon deze dubbele korting wel gegeven worden (ook na veel gedoe en gezeur aan de kassa trouwens).

Nu ligt het aan de kassa volgens de mw. van de klantenservice. Die zijn nieuw sinds een paar weken en kunnen geen dubbele korting verlenen.

Ik voel mij misleid en ik geloof dat ik in mijn recht sta als ik vind dat ik wél recht heb op beide vormen van korting.Op hun begeleidende folder staat ook niets over dit soort beperking bij dit soort acties. Ik heb een klachtenkaart ingevuld, maar voel me erg misleid door deze actie. Vindt u dat ook? En kan ik nog meer doen dan dit?

groet,

Lieneke

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.