BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleid door MediaMarkt welke vervolgens niet reageerde. Wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
22-02-2020
15 reacties
10 januari bestelde wasdroger ontvangen (online besteld bij de MediaMarkt). Het jaarverbruik welke in de online advertentie te zien was (290kWh) blijkt foutief te zijn want op het energielabel welke ik bij ontvangst vd droger ontvangen heb geeft aan 615,9 kWh. Andere specificaties zijn in de advertentie wel allemaal identiek. Van de foutieve online advertentie heb ik een screenshot gemaakt.
13-1 contact gezocht via chat
14-1 ivm geen reactie op chatbericht telefonisch contact gezocht en verzoek gedaan: compensatie ofwel retour product - mij werd verteld dat back-office contact met mij zou opnemen per mail.
16-1 nog steeds foutieve specificatie in online advertentie
17-1 ontvang nu reactie op mijn chatbericht van 13 januari - gevraagd wordt naar een foto vd foutieve specificatie, wat blijkt is dat de specificatie online reeds gecorrigeerd is
Vervolgens heb ik meerdere keren contact gehad met de klantenservice zowel via chat als via hun Facebook-pagina (waar ik ook de screenshot vd foutieve online advertentie gepost heb) Ik heb tot op heden niets vernomen van back-office mbt mijn vraag om eventuele compensatie. Ook geen excuus of dergelijke.

Wat is jullie advies?




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.