BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mijn pakket uit Hongkong is verdwenen

Bijdrage door gebruiker
10-01-2017
3 reacties
op 26 augustus heb ik online, via internet, 16 Ipadcovers besteld, die uit Hongkong moeten komen, via dennisdeal.com Zij zeggen dat het gemiddeld 30 dagen duurt. Maar als het wat langer duurt, ik contact op kan nemen, per mail of Skype. Ik heb hen gemaild. Ik kreeg netjes een antwoord dat het soms iets langer duurt; 50 dagen. Oké. Ik heb weer gewacht. Na 50 dagen heb ik weer gemaild omdat ik nog steeds niets had. Zij beweerden dat mijn bestelling al aangeboden is geweest bij mij thuis. Ik was niet thuis. Ja, dat zou kunnen dat ik niet thuis was.Maar dan zou ik toch een "niet-thuis-brief" moeten hebben, die ik niet ontvangen heb. Ik ben naar het plaatselijke postkantoor gegaan, waar mijn bestelling dan zou moeten liggen. Niet dus. Bij het postkantoor verwezen ze mij naar het depot. Ik heb daar een mail heen gestuurd en het antwoord direct naar desbetreffende bedrijf gestuurd. Pakketbezorger heeft geen Nederland-code, dus mijn bestelling is nooit in Nederland aangekomen, aldus pakketbezorger, POSTNL. Nu heb ik 26! mails naar dennisdeal gestuurd. Maar zij geven aan dat zij contact gaan zoeken met POSTNL. Maar daar twijfel ik aan omdat ik verder niets meer hoor. En dat ik als klant verantwoordelijk ben als invoerder van het product.
Mijn vraag is dan ook: Wie is verantwoordelijk en wat kan ik nu het beste doen? Het is inmiddels 10 januari, dus bijna 5 maanden verder, en ik heb nog steeds niets.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.