Op 20-1 kledingstuk besteld. Na herhaaldijk vragen gesteld te hebben over status bestelling op 30-1 bericht ontvangen dat bestelling kwijt was geraakt. Ze zouden het opnieuw gaan sturen en vroegen maar bevestiging van het juiste verzendadres. Op dat moment heb ik gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht en het contract ontbonden. Met daarbij uitdrukkelijk aangegeven dat het stuk niet verzonden hoefde te worden. Ook gevraagd (meerdere keren daarna via mail en aangetekend schrijven) naar bevestiging van ontbinding contract. Tot op heden geen antwoord.
Op 11-2 ontving ik toch het pakketje thuis (ondanks mijn herroeping en aangeven dat bestelling niet verzonden diende te worden)
Nu genoodzaakt om pakket terug te sturen. Wederom herhaaldelijk contact met klantenservice, waarbij ik foto’s moest opsturen (!!).Uiteindelijk een adres in China gekregen. Nu moet ik extra kosten maken om het terug te sturen naar China.
Ten onrechte immers
1. Bedrijf heeft willens en wetens het artikel verzonden terwijl ik daarvoor de koop al had ontbonden
2. Bedrijf zit zelf in nld. Er staat ook een Nederlands adres op de site.Nergens wordt op de site gerept over retournering in China. Kortom misleiding.