op 5 mei ging onze stoomreiniger van karcher kapot, dus tijd voor een nieuwe. Maar we wilde graag wel de klus afmaken waar we mee bezig waren dus snelle levering was gewenst. Na wat speurwerk op internet waren er 2 bedrijven die het model wat we graag wilde verkochten online voor een nette prijs.
Mediamarkt Den Bosch gebeld en kreeg een zekere Rachel aan de telefoon (alles uit dit gesprek is zo gegaan en als bewijs heb ik de opname)
Goede morgen Mediamarkt met Rachel.
Goede moregne ik heb een vraagje of jullie de karcher sc2 op voorraad hebben.
Ik zal even kijken voor U....nee helaas niet dus zouden we die moeten bestellen, of als u hem sneller wilt kunt u deze op onze website bestellen.
Ja dat zag ik maar daar staat 1-2 dagen voor die bezorgd word, maar op zondag en maandag word hier niet bezorgd en ik zou hem graag uiterlijk zondag hebben, ik zag dat jullie dan open zijn.
Nou mevrouw als u die dan online besteld en bij ons in de winkel laat bezorgen zal onze bezorgdienstdeze zaterdag avond laat hier hebben zodat u deze altijd zondag op het filliaal af kan halen.
ik ga het even overleggen. Hierna hebben we verder op internet gekeken en besloten dat dit de beste optie was en dus besteld online , aflevering filliaal Den Bosch en betalen in de winkel................Zaterdag geen email dat die binnen zou zijn........Zondag geen email dat die binnen zou zijn. Toch maar bellen met den Bosch.Den Bosch:nee sorry onze bezorgdienst komt niet op zondag en het is niet binnen, wel heel vervelend voor u en ik zal overleggen of men hiermee iets gaat doen want beloofd is beloofd. Ik dacht nou ja goed ze gaan ermee aan de slag , geef ze een kans. Maandag nog steeds niets binnen.....Dinsdag nog steeds geen email en nogmaals gebeld en ja hoor hij was maandag al binnen gekomen...dus gelijk maar naar de winkel. In de winkel lopen we tegen Danny de afdelingsmanager tegen een muur van arrogantie op die op geen enkele manier te doorbreken is, klantvriendelijkheid van lek mijn vestje. Het kwam erop neer dat je bij mediamarkt de volgende service mag verwachten: 1 de klant hoor te weten dat als je belt met een vestiging je ook op het servicepunt nederland uit kan komen zonder dat je dit weet. 2 Je moet weten dat een medewerker nooit kan beloven dat een product op tijd binnen is . 3 je nooit sorry van mediamarkt mag verwachten 4mediamarkt geen verantwoordelijkheid neemt voor het eigen personeel/uitspraken. 4. je gaat klagen op social media je zal worden aangeklaagd (dit heeft Danny uitdrukkelijk gezegd dat ik de geluidsopname er niet op sociale media mocht zetten want dit was een misdrijf!!!! 5 een afdelingsmanager zich te goed voelt als je naar zijn baas vraagt en weigerd. mijn conclusie: mediamarkt mag alles afwijzen van klanten als die op de beloften van mediamarkt terug komt. mediamarkt vind de klant geen koning. mediamarkt interreseerd zich niet over uw gevoel. mediamarkt mag u ongestraft valse informatie geven, zolang u maar koopt. Nu mijn vraag : wat kan hieraan gedaan worden? Het kan toch niet waar zijn dat dit gebeurd zonder een sorry of iets? Ik heb uit boosheid niets meer betaald of afgenomen en een officiele klacht ingediend op de website van mediamarkt en kreeg helaas weer mooie loze beloften. Nu meer dan een week geleden deze klacht ingediend en een mail gehad dat men hierop terug zou komen binnen 2 dagen......dat moeten ze nu nog doen.