ik heb een Receiver t.w.v. 499 Euro tijdens de BTW dagen dat naar nu blijkt niet leverbaar is terwijl op de site stond en nog steeds staat 1 tot 2 werkdagen. Ik stuur een mail naar de klantenservice waarom het product nog niet geleverd is en dan krijg ik een mail met onderstaande tekst: Beste klant, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen. Wij hebben jouw vraag in goede orde ontvangen. In verband met het succes van de BTW-actie is de reactietijd langer dan normaal. Wij streven ernaar om je binnen 3 tot 4 weken van een antwoord te voorzien. Wil je sneller antwoord op je vraag? Neem een kijkje bij de veelgestelde vragen op onze klantenservicepagina. Het lijkt er op dat zij producten hebben verkocht die zij nog niet in het magazijn hebben zonder dat ze er niet bij zeggen 'Levertijd onbekend". Vreemd genoeg staat het product nu nog steeds op leverbaar binnen 1 tot 2 werkdagen. Kan dat zo maar?