BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mag PostNL een pakket zomaar retour sturen?

Bijdrage door gebruiker
28-06-2017
280 keer bekeken
27 reacties
Ik heb op 24 juni wat spullen besteld bij C&A. Meteen afgerekend en alles door C&A keurig af gehandeld. Op 27 juni mail gekregen dat het pakket onderweg was, met track & trace waarbij te lezen viel dat het op de 28e afgeleverd zou worden.
Hele dag gewacht, geen pakketje. Toen stond er ineens in de track & trace dat het pakket retour gestuurd was naar C&A vanwege 'adres onbekend'. Op dit adres, mijn werkadres, komen dagelijks zeker 10 pakketjes aan, ook via PostNL. Sterker nog, dezelfde dag was er door PostNL een pakketje af geleverd.
Navraag bij PostNL leert dat 'adres onbekend' van alles kan betekenen (?) en dat ze er niets meer aan kunnen doen. Advies om contact op te nemen met C&A.
Klantenservice van C&A stelt dat ze niets voor me kunnen doen, 'want PostNL heeft het pakketje retour gestuurd'.
Gevolg: ik zit zonder pakket, zonder de goederen die ik besteld heb en moet maar afwachten of de retourzending naar C&A (waar ik dus niet om gevraagd heb!) netjes af gewikkeld wordt en ik mijn geld retour krijg.

Meer mensen die dit meemaken met PostNL? Bezorger te lui om 2 trappen op te lopen en daarom maar 'adres onbekend'? Het is niet de eerste keer dat PostNL er een puinhoop van maakt, maar dit is wel een nieuw probleem.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.