BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mag een webwinkel die aan dropshipping blijkt te doen retourneren voor rekening?

Bijdrage door gebruiker
29-09-2020
14 reacties
Via een webshop heb ik een linnen jurk besteld. Na ontvangst, lange tijd later, bleek het een webshop te zijn dat zich dus schuldig maakt aan dropshipping. De jurk is niet van linnen en komt niet overeen met de omschrijving en afbeelding van het product op de webshop. Al meermaals per mail contact gezocht. Nu geëist om persoonlijk antwoord i.p.v. geautomatiseerd bericht. Retourneren, naar china, komt voor eigen rekening, €20,-. Terwijl zij een product leveren wat niet overeen komt met het bestelde artikel. In 1e reactie wordt mij 20% retour van de €34,95 aangeboden. Na reactie van mij 30% als uiterste bod. Ik weer niet akkoord. Nu een bod van 40%, met de woorden dat zij mij hiermee tegemoet komen, dat het "goodwill" van hen is.

Mijn persoonlijke gevoel laat weinig te raden over, maar kan ik hier iets tegen doen?

Ik heb dus een linnen jurk besteld en geen jurk van linnen stof ontvangen.

Vast bedankt voor het meedenken.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.