BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Made.com

Bijdrage door gebruiker
16-10-2017
7 reacties
Eind augustus zag ik op facebook een leuke lamp. Deze was afkomstig van made.com. Op 1 september kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling. Op 12 september kreeg ik het bericht dat mijn lamp onderweg was; ontvangst van gegevens. Nu is het 16 oktober en mijn bestelling blijft staan op: ontvangst van gegevens. Ik heb afgelopen weken gebeld naar de klantenservice. Niemand die ik te spreken krijg. Zo heb ik een keer van 10 tot 12 uur in de wacht gestaan! (dan alleen is de klantenservice bereikbaar) Ik heb verschillende emails gestuurd; geen reactie. Ik heb net verschillende berichten op facebook geplaatst; ik ben geblokkeerd.

Wat kan ik nu nog doen om mijn lamp te krijgen of mijn geld terug te krijgen?
En ik ben niet de enige....

Boos!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.