BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lidl veranderd van taktiek

Bijdrage door gebruiker
29-06-2012
38 reacties
Wij ervaren de laatste maanden dat Lidl geleidelijk prijzen verhoogd. Cola light meer dan verdubbeld, cashewnoten onbetaalbaar geworden. Ook de kwaliteit gaat achteruit, zoals de kaas, was deze altijd vriendelijk geprijsd en smaakvol, nu is het een soort zacht gele kauwgom geworden, die de naam kaas niet meer verdiend. Met diverse mensen sprak ik hierover en het blijkt dat anderen het ook zo ervaren, maar goed dat is in mijn kennissenkring. Hoe zijn de ervaringen van de forumleden? Blijkt het dat iedereen deze ervaringen deelt, dan kan de Lidl directie eens achter de oren gaan krabben. Maar zolang niemand aan de bel trekt, komen ze er nog mee weg ook.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.