Hoi!
Medio december heb ik, na contact via social media, een bed besteld bij de organisatie waar ik mijn huidige bed ook vandaan heb. De prijs/kwaliteit goed, het werd toen snel geleverd. Ik heb navraag gedaan en zij gaven een levertijd van 5-7 weken aan i.v.m. feestdagen tussendoor. Deze indicatie heb ik zwart op wit. Levertijd was voor mij perfect, volgende dag werd ik gebeld om de bestelling door te nemen en bleek het ineens maximaal 10 weken te zijn. Bestelling toch maar door laten gaan en het zou dan tweede helft van februari binnenkomen. Ik destijds contact gezocht en toen werd het ineens laatst maart. En nu paar dagen geleden kreeg ik een mail dat de levertijd onbekend is omdat stof niet besteld kan worden. Ik heb nog niets betaald gelukkig! Bedrijf heeft niet op mijn mail gereageerd met de vraag of ze een indicatie kunnen geven en ik het anders wil annuleren, en telefonisch klantenservice eraan krijgen is ook drama. Wat zijn mijn rechten? Kan ik ze mailen dat ik de koop annuleer?