Klacht Kwantum en Klantenservice
Op 17 Jan Gordijnen en nog wat andere dingen in kwantumwinkel besteld
Alles zou op voorraad zijn
Moest van te voren het hele bedrag ong 500€ afrekenen anders ging koop niet door.
Ik zou binnen 3 a 4 dagen bericht krijgen
We zijn nu bijna 3 weken verder en nog niets
2 x naar klantenservice gebeld 2x 3 kwartier in de wacht dus ook telefoongeld weg/
En dan krijg je antwoordt wegaan erachter aan
Naar de winkel terug gegaan en zou binnen dag email krijgen ook niets
Omdat wij binnenkort verhuizen en dan ook dan geen internet tijdelijk hebben en een ander adres
Maar het interesseert hun totaal niet
Men verschuilt zich nu achter Post NL daar zou het liggen maar als Post NL een pakket
in het depot heeft liggen krijg je daar een bericht van .
Of het is wegens personeels tekort is een antwoord
we heeb gewoon het gevoel dat een spelletje met ons gespeeld wordt
Kijken hoe ze reageren als hun dat zelf overkwam