BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kwantum Slechte Service

Bijdrage door gebruiker
05-02-2023
225 keer bekeken
7 reacties
Klacht Kwantum en Klantenservice Op 17 Jan Gordijnen en nog wat andere dingen in kwantumwinkel besteld Alles zou op voorraad zijn Moest van te voren het hele bedrag ong 500€ afrekenen anders ging koop niet door. Ik zou binnen 3 a 4 dagen bericht krijgen We zijn nu bijna 3 weken verder en nog niets 2 x naar klantenservice gebeld 2x 3 kwartier in de wacht dus ook telefoongeld weg/ En dan krijg je antwoordt wegaan erachter aan Naar de winkel terug gegaan en zou binnen dag email krijgen ook niets Omdat wij binnenkort verhuizen en dan ook dan geen internet tijdelijk hebben en een ander adres Maar het interesseert hun totaal niet Men verschuilt zich nu achter Post NL daar zou het liggen maar als Post NL een pakket in het depot heeft liggen krijg je daar een bericht van . Of het is wegens personeels tekort is een antwoord we heeb gewoon het gevoel dat een spelletje met ons gespeeld wordt Kijken hoe ze reageren als hun dat zelf overkwam
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.