BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kwantum

Bijdrage door gebruiker
22-06-2021
9 reacties
Wij hebben tapijt besteld en tijdens het leggen kwam de stoffeerder er achter dat de kwantum de berekening niet goed heeft uitgevoerd.
Na ruim 3 kwartier iemand van de klantenservice aan de telefoon gekregen. daar was geen ruimte om soepel mee te denken, behalve we bestellen na een rapport nieuw tapijt en weten niet wanneer het gelegd gaat worden. we blijven dus in de puin zitten, wat kwantum niet interesseert.
Nu lees ik dat heel veel mensen slechte ervaringen heeft met kwantum.
Kunnen we ons niet verenigen en kwantum kunnen aanpakken. Is dit geen onderwerp voor Kassa?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.