BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kunnen jullie helpen met bedrijf wat niet toegeeft verkeerd geleverd te hebben.

Bijdrage door gebruiker
13-01-2025
7 reacties

Goedemiddag,

Wij hebben een bestelling gedaan bij Aurelia en Aurelia-Moda in december 2024.

We bestelde een groene kerst trui op 16 december 2024, kosten 29,95.

maar ontvingen een blauwe pully ( zonder opdruk)op 1 januari 2025.

We hebben meteen contact opgenomen met betreffend bedrijf maar volgens hun klopt wat zij geleverd hebben met het bestelde artikel.

Na veel over en weer gemail kregen we eerst 10% op een artikel uit hun shop, daarna 20% en er werd geen antwoord gegeven op retour zenden.

Nu na 10 dagen krijgen we een retourformulier onder vermelding dat we het artikel retour kunnen sturen naar de Filipijnen met track en trace code, kosten 12,65 door ons te betalen!!

Wij verwachten dat er straks bericht wordt dat het artikel of niet is aangekomen of niet kloptof….

In ieder geval dat ze ons geld niet terug storten!!!

Wat is uw advies hierover???

We kunnen u alle mailing doorsturen als u wilt.

Met vriendelijke groeten,

Piet en Corry van de Wouw.

Weerter dat het bedrag van 29,95 niet bijzonder hoog is maar het gaat om het bedrog!!!

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.