BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kun je als ontvanger iets doen als koeriersdienst niet aflevert?

Bijdrage door gebruiker
12-09-2022
160 keer bekeken
3 reacties
Het gebeurt op ons adres herhaaldelijk dat met name DHL een pakket niet bezorgt. In de app wordt dan ingevuld dat er niemand thuis was, terwijl er zeker meerdere personen aanwezig waren, of dat de bezorging verhinderd is. Wat dat laatste betekent is onduidelijk. Nu is het zelfs zo erg, dat DHL het pakket terugstuurt naar de leverancier (in Amerika) omdat het zogenaamd 3x niet afgeleverd kon worden. Als ontvanger lijk je weinig te kunnen doen, alleen contact opnemen met de leverancier dat ze het pakket nogmaals sturen. Of maar hopen dat je het betaalde bedrag terug krijgt.
Kun je nog andere acties ondernemen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.