BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Koopjedeal nog steeds in de fout

Bijdrage door gebruiker
23-11-2018
6 reacties
Ik heb bij koopjedeal een retourzending aangevraagd. Dat is een dag na aflevering gebeurd om één product defect bleek. De website vermeldt een maximale responstijd van twee dagen waarbinnen ze de retourinformatie zenden, zodat je het pakket bij DHL kunt inleveren. Dat gebeurt dan natuurlijk niet.
Hoe lang kan ik wachten? Beinvloed dit mijn recht om de koop eventueel te ontbinden? Kun je koopjedeal nog vertrouwen na alle commotie die kort geleden is ontstaan en moet ik ontwijkgedrag verwachten? Wat kan ik het beste doen om mijn recht als consument te halen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.