Ik heb eind januari tijdens de BTW-actie van de Mediamarkt online een LG koelvries-combinatie besteld. Deze werd kort daarna geleverd. Aangezien we de koelkast pas in ons nieuwe huis kwijt konden hebben we bij levering alleen oppervlakkig de koelkast gecheckt en hem verder in zijn doos 2 maanden opgeslagen tot de verhuizing. Na de verhuizing (eind maart) kwamen we er bij het uitpakken van de koelkast achter dat de koelkast diverse beschadigingen had. Zo bleken er deuken bovenop de koelkast te zitten. Dit ontdekten we pas laat, aangezien de koelkast vrij hoog is en de beschadigingen zich bovenop bevinden. Bij contact met Media Markt werd mij domweg gezegddat ik de koelkast binnen 2 maanden had moeten controleren en dat ze niks meer konden betekenen.
Inmiddels zijn we nog ruim een maand verder en wilde ik de draairichting van de deur wijzigen. Daarbij ontdekte ik dat ook de afdekplaat bovenop de koelkast los zit en dat er een schroef ontbreekt bovenin de deur. Er is dus meer mis met de koelkast.
In hoeverre staat Media Markt in haar recht?Ze hadden ons natuurlijk een deugdelijk product moeten leveren. Ik begrijp dat wij te laat zijn met het melden van de beschadigingen, maar heb ik dit nu maar te accepteren?