BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kleertjes.com verwerkt helft retour, wat nu?

Bijdrage door gebruiker
19-12-2021
68 keer bekeken
9 reacties

Op 13-10-2021 hebben wij 2 bestellingen geplaatst via de webshop Kleertjes.com. Deze bestellingen worden allebei keurig op 16-10-2021 bij ons thuis geleverd maar net zoals iedereen hebben wij een deel van de bestelling retour gezonden naar de webshop.

Hiervoor hebben wij op 21-10-2021 een vooraanmelding verzonden per mail naar Kleertjes.com. Op 29-10-2021 krijgen we bericht dat het eerste deel van de retour verwerkt is. Deze retour wordt ook keurig gecrediteerd op Afterpay.

Helaas wordt het 2e deel van dezelfde retour niet verwerkt door Kleertjes.com en krijgen we betalingsherinneringen van Afterypay. Op 30-11-2021 melden we ons daarom weer bij Kleertjes.com en krijgen we te horen dat het 14 dagen kan duren voordat de retouren verwerkt zijn. Ondertussen lopen de herinneringskosten van Afterpay flink op tot aan de 2e herinnering.

Vanuit Kleertjes.com komt slechts alleen de reactie dat we een verzendbewijs moeten aanleveren terwijl een helft van de retourwelverwerkt is, bijzonder.

Inmiddels schrijven we nu 19-12-2021 en is het issue door Kleertjes.com nog niet opgelost. Inmiddels zijn we wel ruim € 200,- lichter.

Daarom vragen wij ons af wat onze rechten zijn in deze?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.