Hallo, ik maak wel eens gebruik van de uitgestelde betalingen via Afterpay en Klarna- het is gewoon soms fijn om pas over 2 weken te betalen of na ontvangst van je bestelling via een webwinkel. Het viel me echter op dat op mijn bankafschrift bij een betaling aan Afterpay of Klarna de naam van de webwinkel er NIET bij staat, wel allerlei nummers en kenmerken in getallen maar geen naam van Ikea, of Karwei of wat voor webwinkel dan ook. Hiermee is het lastig om inzicht te krijgen in je uitgaven, immers je kan niet categoriseren in een app waar de betaling voor was, dit zul je handmatig moeten opzoeken in je emails. De consumentenbond heeft al actie genomen op het onderwerp "Onbegrijpelijke namen op bankafschriften" maar dit geldt toch ook voor Afterpay en Klarna? Waarom vermelden ze de webwinkel er niet bij, als ze wel andere kenmerken vermelden (nummers! data!)? Het is toch ook in hun belang dat dit een duidelijk voordeel is voor klanten, namelijk inzicht in uitgaven? Voor mij is het een reden NIET meer via Afterpay en Klarna te betalen, dan maar via IDEAL meteen bij aankoop in de webwinkel. Kunnen jullie hier iets aan doen? Bijvoorbeeld vragen aan Afterpay en Klarna waarom ze dit niet gewoon toevoegen?