BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten indiennen

Bijdrage door gebruiker
27-04-2016
6 reacties

Ik heb 17 jan 2016 bij de Budol.nl Gillette Mach 3 scheermessen besteld en betaald.8 feb 2016 kreeg ik email dat door een kleine vertraging gaan ze de scheermesjes iets later uitleveren.

In de maart heb ik telefonisch en email contact gehad met Bundol.nl over mijn bestelling dat ik niet ontvangen hebt , iedere keer van contacten verteld onzin verhalen zoals je pakket word bij buren afgeleverd of stuur ik nog een keer of dat is zijn probleem niet dat ik niet ontvangen hebt ....

Na de zo lang wachten en contacten was ik klaar mee , ik heb een bedreig email naar hem toe verstuurd dat ik ga bij de politie aangifte doen en ook meld ik bij Kasa-Vara.

Ik kreeg meteen reactie van hem dat moet ik niet doen en zijn bedrijf heeft goede naam en hij wil mijn geld terug betelen of nog een keer proberen om mijn bestelling versturen .

Ik dacht geef ik hem nog een kans laat ik nog een keer verzenden. Twee dagen later had ik mijn bestelling ontvangen na de 3.5 maanden en de scheermessen waren niet originele Gillette merk maar een naam loze merk uit China.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.