BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht retourbeleid mediamarkt.

Bijdrage door gebruiker
18-10-2020
111 keer bekeken
25 reacties
Afbeelding bij deze post - Klacht retourbeleid mediamarkt.

Ik heb vandaag 18 oktober een samsung televisie gekocht bij de mediamarkt. Bij thuiskomst de tv netjes volgens de voorschriften uitgepakt en neergezet. Op het moment dat ik de tv aanzette was het hele beeld vol met strepen en plekken. Gelijk gebeld en Mediamarkt bleef volhouden dag ik met de tv terug moest komen in de ORIGINELE ONBESCHADIGDE DOOS. zo gezegd zo gedaan. Bijnde servicebalie werd mij gelijk even medegedeeld dat het allemaal mijn fout was en er ook zeker valschade te zien was. De tv wordt opgestuurd ter reparatie en de kosten zijn voor mijzelf..........best knap voor een tv van nog geen 1,5 uur oud.


Heeft iemand ervaring met de zelfde manier van doen van de mediamarkt en kan ik hier iets tegen beginnen aangezien ze mij vertelden dag het zomaar een reparatie van €1000,- kan zijn.


Alle hulp en advis is welkom.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.