BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht bezorging dhl

Bijdrage door gebruiker
26-12-2016
5 reacties
ik heb 14 dec 2016. iets besteld bij Lidl dat zou 16 dec 2016 afgeleverd worden maar geen pakket ik zou dit geweigerd hebben volgens DHL ( was te laat zei bezorger ) ga niet iets weigeren wat ik al betaald heb. Contact opgenomen met Lidl die hebben het pakket opnieuw verstuurd en dat zou 21 dec geleverd worden en hij is bezorgdop 21 dec om 21.31 maar helaas niet bij mij . weer contact opgenomen met DHL en de Lidl maar hun konden geen onderzoek doen zei DHL dat moest Lidl opstarten , die hebben dit ook voor de 2 de keer gedaan en Lidl is zo goed geweest om mijn bestelde gitaar (pakketje nr 3) weer opnieuw te versturen. , maar helaas dit is weer niet aangekomen op mijn adres maar er staat dat hij wel bezorgd is op 24 dec. om 17.12 . gelijk contact opgenomen met Lidl en die weten het ook niet meer. Lidl is mij meerder keren goed tegemoet gekomen daarvoor mij complimenten. met Dhl krijg je gewoon geen enkele medewerking en zeleggen het probleem( fout)neer bij mij dat ik het maar moet uitzoeken . Deze bestelling (gitaar) is bij Lidl al geheel betaald dus. Bij het telefonisch contact met Lidl wist ze me ook nog te vertellen dat hun het eerste terug gestuurde pakket nog steeds niet ontvangen hebben. dat kunnen wij hier nog aan doen dat we in ieder geval ons geld terug krijgen .
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.