In oktober vorig jaar hen ik een paar meidenlaarsen gekocht van het merk Froxy bij een schoenwinkel in Groenlo. De laarsen kosten 115 euro. Het betreft een hoge meisjeslaars met (bruine) veters voor, rits aan de binnenkant en een mooie brede rubberen rand bij de teen. De kleur is metaalachtig koperbruin met suede inzetten aan de zijkant. Na amper 5 keer dragen leek het wel of de bruine kleur verdween en vertoonden de laarzen glimmende grij/witte plekken (over de gehele laars) Terug naar de winkel.Nate vaak keer terug te hebben gemoeten (telkens telefoonnummer achter gelaten, maar werd nooit teruggebeld) kon ik dan de laarzen inleveren en zouden ze kijken naar een oplossing. Ben ik anderhalve maand de laarzen kwijt geweest!!! Na vaak reclameren en een zeer boze reactie van mijn zijde in de winkel kreeg ik za dan toch eindelijk het weekend voor kerst weer. Ik moet zeggen dat de laarsen (hij had ze behandeld met een of ander) er weer goed uitzagen. Alleen iets donkerder dan eerst, maar daar had ik geen moeite mee. Amper 1 week na school aan of exact hetzelfde probleem is opgetreden. Terug naar de winkel. Zou contact met de vertegenwoordiger opnemen. Dus niet, ik wacht nu al anderhalve week op een antwoord van de winkel. Zij reageren niet.Schuiven het af op de producent. Dus ik contact opgenomen met de Froxy fabriek in Haaksbergen. Zij zijn niet eens op de hoogte van het bestaan van mijn klacht. En schuiven af naar de winkel. Daar moet ik zijn met mijn klacht. De winkel weigert iets te doen!! En daar sta ik als consument met zeer dure laarsen die praktisch niet zijn gedragen. Mijn vraag: Wie heeft dezelfde laarzen en ook dit probleem? en Wat kan ik doen ten aanzien van de winkel? Elk voorstel van mijn zijde wijzen zij af. Ik heb namelijk ook al voorgesteld om andere laarzen uit te zoeken in de winkel (ze hebben al geruime tijd opruiming, dus dat kost hen beduidend minder dan geldteruggave)