BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kiala

Bijdrage door gebruiker
17-09-2016
3 reacties
ongeveer 14 dagen geleden een motorbroek besteld bij de firma RAD in België. Deze is verstuurd via Kiala naar een Kiala punt in De Westereen in Friesland. Op 6/9 een melding gehad dat het pakje bij het verkeerde Kiala punt is bezorgd en dat zsm naar het juiste Kiala punt bezorgd zopu worden. Sinsdien niets meer gehoord. Kiala is telefonisch niet te bereiken en op vragen via de mail wordt niet gereageerd. Ook RAD weet niet waar het pakket is gebleven. Dit is wel een heel slechte servicer van Kiala en ik heb begrepen dat ik bepaald niet de enige ben met deze klacht. Kiala komt er op veel forums heel slecht uit vanwege een beroerde service en onbereikbaarheid. Ik heb de broek betaald via PayPal en dien daar nu een verzoek tot terug betaling omdat het pakket niet geleverd wordt.

Met vriendelijke groet,

H. Oosting, Kollum
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.