BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kiala

Bijdrage door gebruiker
12-07-2016
3 reacties

Heb op 22/6 een pakje retour gestuurd via een Kiala punt ik kreeg geen ontvangstbewijs. Dit wordt niet meer gedaan werd mij gezegd ook geen bewijs dat ik betaald heb (kassabon of iets dergelijks). Nuzegtvente exclulsief, waar ik het pakjenaarretourneerde dathet pakje niet aangekomen is, en ik heb dus geen enkele mogelijkheid om dit te verifieren. Kiala al diverse mails gestuurd geen antwood gekregen. Geprobeerdze telefonisch te bereiken isook een onmogeljke zaak. Ben ik nu mijngeld gewoon kwijt?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.