Ik bestel zaterdag 31 december 19.31 uur koffie bij de online shop van Jumbo. De actie tweede pak voor de helft bespaart mij 30 euro. Ik kan het volgens de mail ophalen op dinsdag 3 januari tussen 10.00 en 12.00 uur ophalen bij de Jumbo bij in de buurt. Ook zit de digitale factuur erbij met een totaal van 98,47 euro met de vermelding dat ik 30,88 euro korting heb. (Hier zit ook 8 euro bij voor 2 statiegeldkratten en 1.95 euro bestelkosten).
Dinsdag 3 januari aangekomen bij de Jumbo staat de bestelling al klaar. Bij het afrekenen moet ik 124,35 euro afrekenen (1 statiegeldkrat minder genomen). Op de vraag hoe dat kanheeft de Jumbo medewerkster ook geen antwoord. Zij kan het bedrag niet aanpassen. Ik moet de klantenservice bellen.
De klantenservice is heel kort. Ik krijg de mededeling dat de actie niet meer geldig is en dat dat duidelijk in de voorwaarden staat.
Dus Jumbo kan niet eerder leveren en dan moet ik meer betalen omdat de actie niet meer geldig is? Dat noem ik oplichting!
Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen bij Jumbo?