BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Jumbo houdt niet van klachten

Bijdrage door gebruiker
14-01-2013
18 reacties
Onlangs heb ik via het contactformulier op de site van Jumbo een aantal kritische punten kenbaar gemaakt.
Zo beklaagde ik mij dat de goedkopere producten steeds meer worden vervangen voor de duurdere.
Ook schreef ik dat ik het vreemd vind dat producten van het eigen merk soms duurder zijn dan het eigen merk.

Tevens merkte ik op dat de pizza van het eigen merk heel smakeloos is en ik er mijn naam niet aan zou verbinden.
Ik beklaagde me tevens dat zij hun zgn. 7 zekerheden niet altijd kunnen waarmaken.
Zo gebeurt het heel regelmatig dat wekenlang producten niet in de schappen staan en er alleen de dure a-merken als alternatief voorradig zijn.
Ik heb daar niet eens benoemd dat de 4e in de rij echt niet de boodschappen automatisch gratis krijgt zoals men beweert.

Van het hele lijstje kreeg ik slechts het antwoord dat het euromerk gaat verdwijnen.
Ik heb daarop nogmaals op dezelfde wijze mijn klachten neergelegd en Jumbo heeft niet het fatsoen om een reactie te geven.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.