BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

JD Sports stort mijn geld niet terug

Bijdrage door gebruiker
25-01-2023
80 keer bekeken
3 reacties
Ik heb in november 2022 een bestelling gedaan online bij JD Sports. Ik bestel heel vaak online, maar dit keer duurde het weken voordat mijn bestelling werd verzonden en toen ik daarover mailde kreeg ik een e-mail terug dat mijn bestelde producten retour waren gestuurd en dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen. Op dat moment dacht ik prima het duurt me toch te lang. Inmiddels ben ik ruim 2 maanden verder en heb ik zeker al 8 keer gemaild met een of andere online klantenservice en ik krijg steeds standaard mailtjes terug met in chronologische volgorde: 1. Je moet nog even wachten 2. Het geld is terug gestort 3. Je geld is terug gestort op 5 december 4. Je geld is echt terug gestort neem contact op met je bank
Ik heb toen contact opgenomen met mijn bank die zegt niks te kunnen doen en dat het nog weleens kan zijn dat ze hebben teruggestort op een tussenrekening van Adyen. Toen ik dit aangaf kreeg ik een email terug 1. Neem contact op met je bank 2. De terugbetaling is mislukt neem contact op met je bank. 3. We storten het geld binnen 3-5 werkdagen. Dit laatste mailtje geloof ik niet want het is een automatisch mailtje dat ik al eens eerder heb gehad. Het kan toch niet zo zijn dat zo een groot bedrijf zo een groot bedrag gewoon niet terug stort? Wat kan ik hier tegen doen? Bellen kan ik helaas niet, nergens een klantenservice nummer te vinden.



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.