Hallo, zijn hier meerdere mensen die bij Intertoys kado's hebben besteld en niets hebben ontvangen?
Ik heb op zaterdag 28 november kado's besteld voor verjaardag en Sinterklaas. Op de website de garantie "voor zondag 20 november 24.00 uur besteld, nog voor pakjesavond in huis".Op maandag 30 november mail ontvangen dat het die dag werd aangeboden ter verzending. Geen track and trace nummer ontvangen (bij eedere bestelling wel).Bellen met klantenservice haalt niets uit. Je krijgt steeds een surinaamse dames aan de telefoon die nauwelijks zijn te verstaan door de slechte headsets. Pakket zou bij PostNL zijn aangeleverd, maar nog niet ingescand bij sorteercentrum. In 1e instantie geloofde ik dat wel, immers PostNL was volop in het nieuws dat ze de stroom pakketten niet aan konden. Track and trace code had ze niet.
Op 3 december weer gebeld, het pakket zou nu door een fietskoerier worden afgeleverd. Op de vraag welke fietskoerier (bedrijf) en vanwaar het dan vandaan kwam wederom geen antwoord. Op 4 december dochter jarig maar geen kado. Wederom gebeld, weer verhaal over fietskoerier. Zaterdag 5 december nog steeds geen levering. Wederom gebeld, ik moest maar afwachten. Op de vraag om de bestelling te annuleren en geld terug kreeg ik te horen dat dat onmogelijk was. Ik moest eerst afwachten, de spullen ontvangen en dan retourneren en dan zou ik binnen 14 dagen geld terug krijgen. Maar hoe kan ik iets retourneren wat nooit onvangen is?? Ik voel me misleid! Ondertussen lopen bij Trustpilot de slechte reviews binnen, ik ben niet de enige met dit probleem. De webwinkel van Intertoys heeft geen lang bestaan meer ben ik bang. Logistiek gezien een puinhoop en een slechte klantenservice!