8 Mei 2 sets orthobeugels gekocht bij Gabonwinkel.
4 Juni de artikelen ontvangen.
Tussentijds meerdere mails naar Gabon verzonden vanwege uitblijven levering slechte recenties, geen reacties en het willen annuleren van de bestelling.
Slechts 1 x een reactie per mail ontvangen dat de bestelling onderweg was en 1 x een sms met track and trace code waar ik niks mee kon.
Na ontvangst van de beugels, los in een postpakketje, getracht de beugels volgens het promofilmpje op de site te behandelen en te gebruiken. Helaas kwam dit totaal niet in de buurt van het getoonde filmpje en zijn de beugels niet passend te maken en derhalve compleet onbruikbaar.
Op dezelfde datum contact via Facebook en per mail gezocht om mijn klacht neer te leggen. Waarop geen reactie. Ondanks meerdere pogingen geen teken van leven van de Gabonwinkel totdat ik dit gebeuren neerlegde bij het juridisch loket op 7 juni.
Ik ontving een mail van ene Sanne van Probleemoplossend@gmail.com dat de Gabonwinkel was overgenomen en wat de reden was voor de late reactie!!
Vervolgens volgde er een mail dat uit hygiënisch oogpunt de beugels niet terug werden genomen volgens hun bepalingen.
Dit is vreemd omdat volgens het juridisch loket ik de beugels binnen 14 dagen mocht retourneren volgens de bepalingen van de Gabonwinkel.
Ik voel mij belazerd en bedonderd door die internetwinkel en wil mijn geld terug.
Er zijn meerdere mensen gedupeerd met het kopen van de orthobeugels en die kunnen ook naar hun geld fluiten.