BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Incasso Bol.com en Accountor

Bijdrage door gebruiker
19-07-2016
30 reacties

Nou, maar nooit meer iets goed doen voor een ander! Buurman heeft geen computer, voor hem meer dan een half jaar geleden een aantal CD's besteld bij Bol.com. Altijd naar zijn adres gestuurd en altijd zijn factuuradres gebruikt en hij betaalde zelf altijd via zijn eigen bankrekening! Er ging iets mis waardoor hij een cd. dubbel kreeg, eentje retour laten gaan naarBOL.com, maar de herinneringen bleven in mijn mailbox binnenkomen, ondanks dat ik hen verzocht had dit persoonlijk met mijn buurman af te handelen. Op een gegeven moment kwam er een incasso bureau bij, Accounter.nl, ook die bleven mij via de mail lastig vallen totdat ik ze nogmaals dringend verzocht had dit rechtstreeks met mijn buur te regelen. Gisteren wilde ik een cadeau bestellen via. Bol.com, meteen via internet bankieren betaald, kreeg ik vanmorgen het bericht van Bol.com dat mijn bestelling gecanceld was en het bedrag terug gestort zou worden ivm een openstaande incasso factuur van 8,07 euro. Nou weer mijn buurman aangesproken, weer tig keren Bol.com gemaild en gebeld, Incasso bureau geprobeerd te bellen, maar het antwoord apparaat kondigde vriendelijk aan dat ze het druk hadden en de verbinding werd verbroken. Bol.commaar weer gebeld, maar ik moest het toch echt wel via het incasso bureau regelen??? Wat kan ik doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.