BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijn

Bijdrage door gebruiker
16-01-2021
75 keer bekeken
13 reacties

Op 24 december een bestelling geplaatst bij de Ikea. Deze zou vandaag geleverd worden. Ik had echter nog geen track and trace ontvangen dus ik bel Ikea met de vraag wat de status van mijn bestelling is. Krijg ik te horen dat het pakketje is blijven hangen in het systeem en dat er daarom opnieuw een bestelling geplaatst moet worden. Deze bestelling komt natuurlijk (zozeimeneer het ook) achter in de rij te staan. Al met al krijgen wij deze artikelen nu pas 13 februari. Een maand later dan afgesproken.

Ikea weigert op mij te reageren via andere wegen.


Ik begrijp dat alles op dit moment langer duurt, vandaar ook de levertijd van 3 weken op het moment dat ik mijn bestelling plaatste. Mijn probleem gaat om het feit dat de langer levertijd van 3 weken nu verlengt is met 4 weken door een fout van Ikea (die ik zelf heb moeten ontdekken).

Wat kan ik hier aan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.