BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik wil een artikel retourneren naar Lidl. die reageren niet op mijn vraag

Bijdrage door gebruiker
05-08-2016
6 reacties
Dinsdag 2 augustus heb ik Lidl gebeld met de vraag hoe ik een retourzending moest regelen. Ze zouden binnen 24 uur per mail een sticker sturen voor op het pakket, die kon ik dan bij een DHL punt afgeven. Nu, ruim drie dagen en vele telefoontjes later, nog steeds niets gehoord.
Het pakket in de supermarkt terugbrengen mag niet. Je moet minstens een week voor je het pakje krijgt betalen, accepteren ze de retourzending dan mag je twee weken wachten voor je het geld terugkrijgt.
Kortom, je staat met de rug tegen de muur, ik mag het pak zo terugbrengen maar dan zijn de portokosten voor mij.
Slechte zaak.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.