BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik krijg mijn geld niet terug

Bijdrage door gebruiker
28-05-2017
58 keer bekeken
5 reacties
Ik heb afgelopen 3 mei iets besteld bij de webshop mostwantednl. Een paar dagen later kwam de bestelling. De kleding was te klein en dus moest ik het terug sturen. Er zat geen retourbon bij het pakketje dus ik heb er zelf een briefje bijgemaakt en heb het pakketje terug verstuud naar het adres waar het vandaan kwam.
Op de website stond dat ik een mailtje zou onvangen als hun mijn pakketje hebben ontvangen, een week na het versturen had ik noggeen mail gekregen dus stuurde ik hen een mail. Hierop heb ik geen gehoor gekregen en mijn geld, 40 euro, was nog steeds niet teruggestort. Ik probeerde ze te bereiken via instagram, geen gehoor gekregen terwijl ze wel nieuwe posts posten.
Mijn laatste redmiddel was facebook. Via messenger heb ik het probleem uitgelegd, ook heb ik verteld dat ik dinsdag 16 mei ineens een mailtje van ze kreeg met een orderbevestiging terwijl ik helemaal niks besteld heb (heel vaag was dat, ik heb ook nooit nog weer een pakketje van ze ontvangen).
Ze reageerden vrijwel meteen. Er werd gezegd dat ze het geld al wel terug gestort hebben, wat bijna onmogelijk is sinds ik geen bankrekeningnummer heb doorgegeven en ik gebruik heb gemaakt van internetbankieren. Ik ging voor de zekerheid nog een keer mijn bankrekening bekijken en ik weet 100% zeker dat ik geen geld van mostwantednl heb ontvangen. Via messenger vertelden ze mij dat ik een mailtje moest sturen naar hun emailadres met als onderwerp creditnota. Dit heb ik gedaan. Na 2 dagen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn mailtje gekregen dus stuurde ik weer een messenger waarin stond dat ik nog geen antwoord heb gekregen op mijn mail terwijl ik 2 dagen geleden een mail verstuurd had. Ze reageerden hierop dat het erg druk was maar dat ik zo spoedig mogelijk een mailtje zou kunnen terug verwachten. Het is inmiddels een week geleden dat ik het mailtje stuurde maar heb en mijn geld nog niet terug en heb nog geen feedback gekregen op mijn mailtje.

Is er iets wat ik zou kunnen doen om mijn geld terug te krijgen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.