BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik kan mijn bestelling niet ophalen doordat de winkel gesloten is ivm Corona. Waar heb ik recht op?

Bijdrage door gebruiker
19-03-2020
15 reacties
Nog voor de Corona chaos heb ik een online bestelling gedaan bij C&A. Hier heb ik gekozen voor de optie om mijn bestelling af te halen in de winkel. Mijn bestellingen is netjes bezorgd bij het betreffende filiaal, echter is deze momenteel niet meer open. Na telefonisch contact met de klantenservice van C&A blijft er geen andere optie over dan te wachten op de dag dat het filiaal weer open gaat. Ik kan de goederen niet retourneren aangezien ik ze niet in bezit heb en daardoor kan ik ook geen geld terugkrijgen. Het liefste wil ik mijn bestelling nu thuis ontvangen of ik wil mijn geld terug krijgen om de bestelling opnieuw te plaatsen en dan thuis te laten bezorgen. Ik ben van mening dat C&A in gebreken is en dat ik hierdoor de koop zou mogen ontbinden. Wat kan ik het beste doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.