BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik heb een fout in de bestelling van karwei over gordijnen, wat kan ik doen?

Bijdrage door gebruiker
03-12-2024
304 keer bekeken
11 reacties

In juli heb ik gordijnen besteld met een roede erbij bij Karwei met de inmeetservice. Juist gekozen voor die service zodat het niet fout kon gaan. Doe roede is speciaal op maat gemaakt. Echter zijn de wandsteunen niet meegeleverd waardoor je het niet kan ophangen. We zijn nu in december en continue krijgen we te horen dat de wandsteunen verstuurd zouden moeten zijn door de leverancier. Dit is niet het geval.

Ze willen pas een compensatie geven als de wandsteunen binnen zijn. Alleen de wandsteunen komen niet binnen. Het gaat om een roede van meer dan 300 euro. En de kwaliteit van de gordijnen gaat ook achteruit omdat ze tevens al die tijd op de grond moeten liggen.

We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Er zijn wandsteunen geleverd, maar wel weer de verkeerde kleur. Er is geen contact te krijgen met de afdeling die gaat over gordijnen bij Karwei. Welke stappen kunnen we nog ondernemen? Het gaat om een totaal bedrag van 800 euro wat nu voor ons gevoel weg is gegooid door Karwei.

Ik heb gelezen dat Karwei al vaker problemen heeft met het leveren van juiste spullen voor gordijnen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.