-ik hebeen droger gekocht bij de mediamarkt , van samsung gemeld dat hij niet werkt kreeg ik een telefoontje van monteur samsung probleem uitgelegd hij zei warmtepomp is kapot droger moet terug naar de mediamarkt. ik heb hem 19 februari geleverd gekregen en ben van het begin af aan al bezig om hem weer te krijgen na 5 telefoontjes en mails en 2 bezoeken nog steeds niet opgehaald. Bij het eerste bezoek kon ik hem wel omruilen maar ik vind de revice zo slecht dat ik mijn geld terug wilde 14 maart ben ik nogmnaals langs gegaan en toen kreeg ik een mondelinge toezegging dat er contact gezocht zou worden met de ophaalservice 15 maart daar een mail van ontvangen. Maar nog steeds niemand die mij een verzoek gedaan heeft om een afspraak te maken.
Ik zit nu al een maand zonder droger ik ben astma patient en het vocht in huis is dus niet goed voor mij. In deze tijden maak ik me dus ook veel zorgen om mijn gezondheid. Ook dat heb ik kenbaar gemaakt maar dat helpt dus ook niet ik ben echt ten einde raad.
met vriendelijke groet S. Verkaaik