BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik denk dat ik ben opgelicht door een schoenen webwinkel Bravissimo

Bijdrage door gebruiker
04-09-2020
8 reacties
Ik heb op 27 mei schoenen besteld bij Bravissimoo webwinkel. Omdat het goede ortopedische schoenen zouden zijn en ik veel loop als verpleegkundige heb ik gelijk 3 paar in 3 verschillende kleuren besteld... Vol vertrouwen bij bestelling direct betaald. 119.97 . Voor anderen misschien flut bedrag maar voor mij veel geld. Schoenen nooit gekregen . Mails werden eerst standaard beantwoord dat pakket nog bij douane lag. Ik wist niet dat de schoenen uit china kwamen:-( Nu wordt mail helemaal niet meer beantwoord. Geen schoenen en geld kwijt. Ik ben opgelicht. Dacht dat mij dat nooit zou gebeuren. Wat kan ik nu doen? Het mailadres v d web winkel bestaat niet meer


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.