BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik ben er weer mee geconfronteerd. De belkosten!

Bijdrage door gebruiker
14-03-2016
7 reacties
Wehkamp, Energiedirect. Als je telefonisch contact MOET hebben kost het je een vermogen 070 of 090 Ecent per minuut.
Wehkamp durft zelfs nog te melden hoeveel dankbare klanten ze geholpen hebben. Hoeveel hebben ze er wel niet aan verdiend.
Je belt toch met dat soort bedrijven niet voor niets, toch?
voor je iemand aan de lijn hebt ben je al een kapitaal kwijt. Je moet eerst naar hun verhaaltje luisteren.
O.a, dat je alles op de website kan vinden. Nou, dan bel je niet hè. Als je het zo makkelijk kan vinden.




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.