BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik ben benaarderd door Crown card heeft ieman hier ervaring mee,

Bijdrage door gebruiker
30-05-2016
14 reacties
crown card heeft ons telefonisch benaderd, wij hebben gevraagd of ze informatie wilden sturen. Nu hebben ze meteen een welkoms mail gestuurd en je moet dan binnen 14 dagen afzien als je de kaart niet wilt. Deze mail hebben wij helaas niet gezien. Nu hebben wij daarna meteen een factuur ontvangen van 99 euro, die we binnen 7 dagen dan moeten betalen, ik heb op deze mail gereageerd dat we de 1e mail niet hebben gezien en de kaart helemaal niet willen. wij wilde immers eerst informatie. nu hebben ze een mail verzonden met de bandopname, maar niet de hele bandopname. heel vervellend.
hierop hebben wij weer gereageerd en nogmaal gezegd dat wij van de kaart afzien.

nu een aanmaning ontvangen, mijn man heeft gebeld (boos) en de man aan de telefoon zegt dat we moeten betalen en anders een incasso buro mogen verwachten, duidelijk aangegeven dat wij eerst informatie wilden, mijn man heeft boos opgehangen, de medewerker wil het niet begrijpen. Nu hebben ze alsnog de 1e welkomsmail doorgezonden ( die van 3 mei die wij niet hebben gezien) Wat nu? heeft iemand ervaring?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.