BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

iets terugbrengen

Bijdrage door gebruiker
21-08-2010
54 keer bekeken
21 reacties
hallo
ik heb een vraag over iets terugbrengen.
ik heb bij C&A een spijkerbroek gekocht voor mijn kleindochter.
we waren op vakantie in nederland (arnhem) toen we het kochten maar je mag het dan ook in je woonplaats ruilen,
we kwamen er achter op de laatste dag van de vakantie dat de rits geen rem op zat. dus wij zeiden dan ruilen wij hem in onze woonplaats. kaartje van de broek al afgehaald omdat we het later op de dag opmerkte, en niet toen we die broek 'sochtens aandeden (het is een kindje van 4 jaar)
dus laat je het kaartje er niet aanzitten.
zijn we naar de C&A in onze woonplaatst gegaan en tot mijn verbazing mogen wij het niet ruilen want het kaartje zat er niet meer op, maar de bon hadden wij wel.
de juffrouw vertelde dat het op de bon staat dat er niet geruild wordt zonder dat kaartje erbij.
is dit mogelijk om het ruilen dan te weigeren ondanks dat de rits stuk is dus dat wij niet krijgen waar wij voor betaald hebben??????
graag hoor ik van u
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.