BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Iets besteld, binnen 24 uur proberen te annuleren, maar pas reactie

Bijdrage door gebruiker
12-04-2020
9 reacties
Hallo,

ik heb iets besteld op internet, maar nadat ik betaald had kreeg ik een mail dat de levertijd dusdanig lang was, dat ik het wilde annuleren. Op de website stond dat ik het kosteloos binnen 24 uur kon annuleren en dat ze het bedrag terug zouden storten. Dit geprobeerd hebbende kreeg ik pas na een aantal dagen antwoord met de opmerking, dat het pakket al ingepakt en verstuurd was. Toen ook meteen aangegeven dat ik het pakket, zodra het ontvangen was, zou retourneren. Maar nu moet ik zelf de retour kosten betalen. Is dit terecht? Ik vind namelijk dat dit buiten mijn schuld om toch verstuurd is.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.